16 May 2013

Selera anak bertambah-tambah dgn mealshake

Anak2 skrg pandai memilih makanan kan. Lebih2 lagi Aqif tu, makan tu x nak, makan ni x nak. Asyik la makan nasi goreng kegemaran dia. Tak apa la, janji dia nak makan.Memang tengah aktif ni dia kurang skit makan. Saya pernah bagi Aqif skit Mealshake. Masuk sedikit je dalam susu dia. Respon dia? Memang dia makan banyak. Tak tahu la kebetulan atau tidak. Tapi memang nampak perbezaannya. Saya x selalu bagi sebab Aqif kecik lagi, jadi bagi jika time dia x nak makan je. Lagi pun Mealshake ni bagus sbb dia multivitamin.

Nak share testimoni rakan seperjuangan saya akak Raihan. Jom bace sat.. :)

Kak Raihan bagi anak nya Nutriferon utk baik kan demam. Dan bagi mealshake utk kembalikan selera anaknya. Alhamdulilah semuanya kembali seperti biase. Sihat ceria seperti biasa dengan Izin Allah.

Kita mesti risau kan kalau anak x nak makan, memilih makanan. Lebih2 lagi kalau anak tu suka makan makanan yg x berkhasiat. Ibu mana yg x risau kan. Takut perkembangan anak x sama dengan perkembangan anak orang lain. Jom try mealshake ni utk tambah selera makan anak. Orang dewasa pun boleh minum mealshake ni jika ingin tambah berat badan.

Jom dapatkan harga istimewa dari saya...

Saya pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei. Dapatkan konsultasi PERCUMA & TERBAIK dengan setiap pembelian dari blog bahagiamilikku.



Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
  Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia

No comments: