14 May 2013

Collagen Powder Shaklee mmg THE BEST !!


Cantik x assalamualaikum kat atas tu... hehehe.. Baru nak blajar2... Ok hari ni nak share testimoni Collagen Powder Shaklee.. Jarang saya cerita tentang collagen shaklee ni kan... Nanti saya share banyak2 tentang collagen yang superbbb ni.. Seawal 5 hari dah boleh nampak kesannya... Ok jom bace testimoni ni dulu...


 * zoom utk lebih jelas

Kesan yang Sue dapat..

~ Rambut yang dulu banyak gugur hampir segengam, kini tidak gugur lagi malah rambut makin lebat dan hitam...
~  Power mata rabun jauh da berkurangan. Dulu drive malam mesti pakai cermin mata, SEKARANG tidak lagi ;)
~  menghilang kan parut jerawat, mencerahkan kulit dan psssst... utk hubungan intim juga.. ( bagi yang da kahwin je ye ) hehehe


Best x collagen shaklee ni? Banyak kan khasiatnya. Tak rugi cuba, pasti puas hati...

Nak beli dengan harga ahli? Jom beli dengan saya. Saya sediakan konsultasi percuma utk anda...




Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

♥ Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
♥  Email: azah150386@yahoo.com
♥ FB : Azah Ezat
♥ Fanpage: http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
♥ Pin BB : 2949585B
♥ COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia

Post a Comment