22 May 2013

Pesakit Kencing Manis ~ Makan Manis - Manis Pun Bacaan Gula Cuma 6.2 shj!!!



Bulan ni Offer Vivix shaklee... Jangan ketinggalan utk dapatkan harga yang runtuh sangat2.. Harga retail rm475.. Mahal? Memang agak mahal, tapi berbaloi utk perlaburan kesihatan kita.. Alhamdulilah, hari ini saya dapat hadiah kan bapa mertua saya sebotol Vivix...  Nanti saya akan update ape respon FiL saya. FiL saya memang susah skit nak try "ubat" yang pelik2 ni.. Akhir nya saya berjaya pujuk dia ambil vivix ni.. hehehe




Nak share testimoni pengidap kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma.







ALLHAMDULILLAH... THANKZ SHAKLEE... itu la ayat paling best dengar bila customer dapat kesan yang positif.. 

Bila da amik vivix, tak perlu lagi vitamin yang lain. Sebab ramai cakap vivix ni mahal kan, jadi x perlu amik vitamin lain. Vivix sememangnya da lengkap khasiatnya.. Tapi jika ingin makan vitamin lain, tak jadi masalah..

Saya pengedar sah SHAKLEE di muar, jasin dan seluruh malaysia dan Brunei. Nak beli dengan harga ahli? jom contact saya sekarang. Jika berdekatan dengan Branch Shaklee, guna id saya 867938 utk dapatkan harga ahli dengan setiap pembelian full pack. 


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
  Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA





No comments: