3 May 2013

Lenguh - lenguh Kaki? Kini Tiada Lagi


Saya suka sangat dengan ostematrix ni. Setiap malam saya mesti ambil 4biji sebelum tidur. Tak perlu nak minum susu lagi. Esok bangun pagi, rasa segar je. Sembelit pun da tak de lagi. Breast pun penuh je susu. Best kan ostematrix ni.

Ada lagi yang tak tahu apa itu ostematrix? Ostematrix berfungsi sebagai kalsium. Kalsium terdapat dalam susu. Jadi bagi sesiapa yang x suka minum susu, kurang kalsium, kaki selalu kejang, sakit gigi dan apa sahaja berkaitan dgn kalsium, bagus amalkan ostematrix ni. 

Saya ingin kongsikan testimoni suami puan yati yang selalu lenguh2 kaki kerana drive jauh setiap hari.








Suami puan yati kini tidak lagi rasa lenguh2 kaki. Puan yati dulu pun selalu cramp kaki masa preggy. Semuanya dapat diatasi dengan ostematrix. 


Jom try ostematrix, pasti puas hati..


Saya pengedar sah  Shaklee. Saya buat penghantaran ke seluruh malaysia, brunei dan indonesia. Dapatkan harga istimewa dari saya.




Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
 Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
  Email: azah150386@yahoo.com
 FB : Azah Ezat
 Pin BB : 2949585B
♥ COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia







No comments: