16 May 2013

Cyst kecut dengan GLA complex




ALHAMDULILAH... banyak cerita menarik hari ini.. kawan saya di sah kan hamil selepas consume GLA complex... Nanti saya share berita kegembiraan tu dengan anda semua... Kawan saya ni pun mempunyai cyst... 2 tahun berkahwin, skrg di sahkan hamil...

Ni pun cerita tentang cyst juga... Testimoni ni saya ambil dari group shaklee Gbs di facebook.. Jom bace testimoni kawan Puan Maa Nuar Kimiamany..





Tahniah, kini kawan Puan Maa kini hamil 5 minggu. Berkat usaha, doa dan tawakal. Ini semua kuasa Allah. Kita hanya berusaha.

Besar juga ya cyst kawan Puan maa. 9.7 cm.. banyangkan cyst sebesar tu ada dalam rahim kita. Kita x boleh ambil ringgan tentang cyst ini. Bahaya kah cyst ini? Nanti saya kan share tentang cyst ini. Cyst ni ade pelbagai jenis. Ada yang bahaya, ada yang tidak. Nanti kan entry APA ITU OVARIAN CYST?


Dapat kan Gla complex atau set kesuburan shaklee dengan harga yg sangat jimat!!! Hanya dari http://bahagiamilikku.blogspot.com/

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
  Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA



No comments: