18 Jun 2013

Testimoni Vivix Shaklee... Pilihan Tepat!




Hye.. Hari ni nak share byk2 testimoni vivix... Ramai yang da cuba dan rasa kan sendiri betapa best nye vivix shaklee ni.. Tapi saya belum berkesempatan utk cuba, sebab saya masih menyusukan Aqif... Tunggu Aqif 2 tahun baru boleh cube..


Testimoni 1: Pesakit darah tinggi yang kronik. Sekarang tidak lagi bergantung pada ubat hospital.


Testimoni 2 : semakin sihat, lutut da tak sakit lagi. boleh angkat 4 tandan sawit lagi.. ^_^



Testimoni 3 : Mak Sudah boleh buang air seperti biasa. Sebelum ni memang susah nak membuang. Ayah pula ada darah tinggi dan pernah masuj wad sebab penglihatan tidak berapa baik. Tapi sekarang ayah boleh melihat seperti biasa.



* zoom utk lebih jelas


Testimoni 4 : Pesakit strok. 3 hari minum vivix da boleh bangun..


Hidup atau mati itu ditangan tuhan, tapi kita perlu berusaha utk mencegahnya...

Dapatkan konsultasi percuma dari saya. Saya pengedar sah diseluruh malaysia dan brunei. 

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

 Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
 Email: azah150386@yahoo.com
 FB : Azah Ezat
 Pin BB : 2949585B
♥ COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA




No comments: