26 Jun 2013

Alfalfa ~ Susu saya pekat!





Alhamdulilah, saya da berjaya susu kan Aqif selama setahun 6 bulan. Tanpa campur dengan susu formula. Saya akan terus susu kan Aqif sehingga umur Aqif 2 tahun. Doakan saya berjaya susukan Aqif sampai 2 tahun. Amin....

Sebelum saya amalkan  vitamin Shaklee, susu saya cair sangat. Saya agak risau sebab saya tengok susu Akak2 saya semuanya putih, tapi saya putih jernih.Saya takut anak tak kenyang, susu x berkhasiat. Tapi saya silap sama sekali. Susu ibu la yang paling berkhasiat di dunia. Walaupun cair, tapi tetap berkhasiat berbanding susu formula. 

Tapi saya masih tak puas hati, saya nak susu saya pekat macam susu akak2 saya dan susu orang lain. Saya nak anak saya cepat kenyang dan tidak bergayut lama. Lagi pun saya kerja, saya perlu simpan stok.

Umur Aqif sebulan, saya cuba amik supplement untuk tambah susu dan pekatkan susu saya. Alhamdulilah, percubaan saya berhasil. Saya pam susu mesti pekat dan kekuningan. Jadi Aqif pun tak bergayut lama dan saya boleh pam susu untuk simpan buat stok.

Apa yang saya ambil untuk pekat kan susu? 

Saya suka sangat dengan ALFALFA . Tak boleh tak makan 1 hari. SEBAB alfalfa bantu saya mempercepatkan penghasilan susu selepas susu di pam keluar. Susu juga jadi pekat. Jika tak makan alfalfa, susu saya cair sangat. Alfalfa bukan sahaja milk booster saya malah alfalfa juga bagi saya

♥ Menghilangkan kelesuan dan tekanan. 
 Memberi sensasi "rasa sejuk" kerana alfalfa shaklee mengandungi minyak peppermint.
 Memberi kelegaan semasa haid.
 Mencuci usus bagi membuang toksin  (kulit bersih tanpa jerawat)
 Meneutralkan asid dlm badan.
 Merawat masalah keputihan pada wanita.
 Membesar dan menegangkan payudara.
 Bertindak spt kacip fatimah.
 Memulihkan urat selepas bersalin.
♥ Membantu masalah penghadaman dan pencernaan.
♥ Melegakan sembelit
♥ Membuang angin dalam badan



gambar susu saya dengan alfalfa dan tanpa alfalfa


Nampak kan perbezaan. Ni masa susu selepas pam. Yang di bawah pula susu yang telah di bekukan.



Beza juga kan? tak percaya jom cuba...





 Ini la rupa bentuk alfalfa. Comel je. Tak besar sangat. Senang nak telan.
Nak cuba? Dapatkan dari saya dengan harga ahli. Saya buat penghantaran ke seluruh malaysia dan brunei.





017-6777153 /019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Fanpage:http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR,TANGKAK,JASIN,MELAKA


 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Post a Comment