23 Jan 2013

Set 3M memang superb!

Happy nya bila salah satu customer saya happy. Baru seminggu mencuba Set 3M, sudah nampak perubahan. Susu banyak dan pekat. Dulu nak dapatkan 2oz pun susah. Kini hampir penuh sebotol.


Jom baca perkongsian Hanisah dari Langkawi atau nama FB Haruko sakura





Best kan. Baru seminggu da nampak kesannya. Siapa yg dah cuba je tau kesan best nya mcm mana ; )












Nak TIPS EXCLUSIVE dari saya. Jom beli shaklee dengan saya, dan dapatkan TIPS Exclusive dari saya utk meriahkan susu anda.




Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Fanpage: http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia

No comments: