22 Jan 2013

GLA Complex sesuai utk wanita & Lelaki

Ramai customer saya bertanya "GLA ni boleh ke ambil kalau belum berkahwin? Saya tengok semua yang ambil GLA ni sudah berkahwin. Boleh ke saya ambil? Sebab saya mempunyai masalah segugut yang teruk, period tidak teratur."

Jawapan saya : " Ye semua orang tak kira perempuan atau lelaki, sudah berkahwin atau belum, boleh mengambil vitamin ni. Bukan sahaja GLA COMPLEX malah semua vitamin Shaklee sesuai utk perempuan mahu pun lelaki"

GLA  ni memang bagus utk perempuan yang mempunyai masalah PMS. Banyak lagi khasiat GLA. Jangan risau untuk mengambil dan mengamalkannya kerana ia adalah vitamin semulajadi, tiada bahan kimia. Tidak ada kesan sampingan atau kesan dikemudian hari malah kesihatan kita lebih baik dari sebelum ni.  Jom kita lihat apa kelebihan GLA complex Shaklee.


Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
Membantu meningkatkan kesuburan
  Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
 Membantu dalam menangani menopus
Menguatkan kuku dan rambut
 Menjadikan kulit lebih sihat, cantik, lembut  dan berseri-seri
Membantu menangani masalah ekzema
 Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
Menguatkan imuniti tubuh
Memperlahankan proses penuaan
Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
Mengawal kencing manis dan darah tinggi
Mengawal kolesterol
Untuk fungsi saraf


Ramai sudah berpuas hati dengan GLA ini. Mereka mengemarinya kerana 1 kapsul sahaja macam2 khasiat yang mereka dapat. Ini antara Testimoni Customer saya.




Beliau masih anak dara. Mencari produk kecantikan semulajadi tanpa memakai bahan2 kimia.



Tujuan kawan sekolah saya ni  mengamalkan GLA utk mengaturkan period beliau dan ingin mendapatkan baby. Sekarang period beliau sudah teratur, tidak mengalami segugut lagi. Yang paling best, berat badan pun turun sekali. Jimat!


Kakak ipar saya sudah 5 bulan tak datang period. Cuma sebulan sahaja mengambil Gla, periodnya pun datang. Nak minta testimoni, tapi tak ada FB plak...hehehe...


Tunggu apa lagi? jom try Gla complex ni. Memang sangat puas hati. Saya pun mengamalkannya selepas bersalin kerana period saya tidak teratur selepas bersalin. 4 bulan sekali baru datang. Bila saya sudah mengamalkannya, period sekarang sudah teratur, kulit pun makin halus dan lembut. Tak percaya? Jom jumpa saya, lihat sendiri kulit saya. ;)


Saya pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei. Dapatkan konsultasi PERCUMA & TERBAIK dengan setiap pembelian dari blog bahagiamilikku.


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Fanpage: http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia








No comments: