23 Jan 2013

Berat Badan Turun 20kg!!!

Masa mengandung mesti naik berat badan kan. Ramai yang risau selepas bersalin tidak dapat kekalkan berat  badan masa sebelum mengandung. Mencari produk yang boleh turun berat badan tanpa ada kesan sampingan pada susu ibu dan baby. Kebanyakan produk utk kurus tidak sesuai utk ibu menyusu. Tetapi produk kurus SHAKLEE sesuai utk ibu2 menyusu yang inginkan  badan yang kurus dan cantik.


Disini saya ingin kongsikan testimoni Noor Akilla Salleh yang berjaya turun berat badan sebanyak 20kg. banyak kan. Percaya tak?




Set slimming memang superb kan. kite xpenah sangka yang kite bleh turunkan berat kita balik..20kg!!
Berat turun lebih dari zaman  b4 preggy, susu pon meriah, kulit pon cantik.


Beliau memang sgt puas hati dgn penurunan yg byk sehingga 20kg.. Yang lagi best, susu pun meriah, kulit semakin cantik. Jimat, xperlu gunakan produk lain utk cantikan kulit.



sedikit info tentang 

Lecithin 



Lecithin penting untuk proses metabolisma, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids). Memecah serta mencairkan lemak terutama kolestrol. Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL). Membantu kawal paras triglycerides. Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluhan-pembuluhan darah. Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol



Alfalfa

Merupakan supplement yang mempunyai 1001 khasiat. Alfalfa membantu membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Alfalfa turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim.Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat.Turut membantu perkumuhan (lebih lawas)dan membuang angin dalam badan...secara automatik kesan baik pd bby..susah nak kena kembung.

ESP 

Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Antara kelebihan ESP ini ialah menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Protein soya ini juga membantu mengurangkan kolesterol. MILK BOOSTER! Mengurangkan masalah susu merundum, Kulit lebih anjal, tegang dan berseri. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.







Saya pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei. Dapatkan konsultasi PERCUMA & TERBAIK dengan setiap pembelian dari blog bahagiamilikku.







Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Fanpage: http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia
  

No comments: