4 Nov 2012

Boleh ke kita menyusukan anak bila kita demam?


Sejak saya amalkan vitamin2 Shaklee, alhamdulillah saya jarang kena demam panas. Kalau demam pun cepat baik.cuma 1 hari je saya demam. kadang2 saya kena selsema & selalunya dgn pengambilan b complex & vitamin C dgn cara yg betul selsema saya cepat baik (dgn izin Allah jua...) memang saya dah lama tak makan ubat2an..sejak mengandungkan Aqif dan sekarang menyusukan Aqif. Sebab, saya tahu ubat-ubatan tu akan beri kesan yg tak baik pada masa depan.

Bagi saya, cukup dgn pengambilan vitamin C utk baikkan selsema saya & Aqif. Aqif selalu kena selsema sebab berjangkit dengan papa nya. Papa aqif memang ada alahan. Senang sgt nk kena selsema. Tapi sekarang papa Aqif dah jarang selsema. kalau selsema pun sebab tak pantang makan. Papa Aqif da jarang selsema pun sebab vitamin c Shaklee.. Ni testimoni saya di group FB Shaklee






Untuk panduan ibu2 baru yg menyusukan anak, jika kawan2 demam, selsema atau batuk boleh teruskan menyusu baby2 kawan2 ye. Tak perlu risau berjangkit dgn baby. Kenapa??

Ni penerangan nya


sebab tu kalau saya selsema, bf je Aqif. Alhamdulillah dia tak pernah berjangkit. Saya yg berjangkit kalau dia selsema :)

So, kawan2 kalau nak direct feeding baby masa demam, silakan ya. Jangan risau lagi. Kita yg membekalkan antibodi kat baby kalau kita demam sambil bf baby :)





Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B

Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia



No comments: