3 Nov 2012

Bebas dari Bleeding & Ekzema ~ Tak Kisah Soal Harga, Kesihatan Lebih Utama!

Saya merujuk kepada testimoni seorang pengguna vitamin2 Shaklee yang sanggup berhabis duit untuk membeli vitamin2 yang dicadangkan, asalkan ia berkesan merawat penyakit yang dihidapinya.

Saya petik dari Group Exclusive Shaklee GBS kami:



Just utk share. kegembiraan saya...bleeding selama 6 bulan amat menakutkan saya..berkali2 jumpa doktor dan wat test Paepsmear..result Ok..negative dr kanser. tp darah tetap keluar sehingga nak solat pun terpaksa cuci dan tukar semua..sangat menguji kesabaran saya. Rupanya hormon saya tk stabil.

Doktor gomen suggestkan utk saya cari suplement seperti EPO atau seumpamanya. Dalam masa yang sama saya mengidap ekzema yang menyebabkan lepuh kedua tapak tanga dan kaki ...boleh saya katakan 2011..dugaan bagi saya..kerja terjejas sebab selalu MC, buat kerja rumah terpaksa pakai sarung tangan begitu juga dekat ofis..sebab kulit mengering dan merekah...lepas tu berdarah..sakitnya Allah sahaja yang tahu..(nasib boss sporting support beli glove buat stok) badan pun lemah lesu..

Suatu hari saya terbaca pasal Shakleee dari (Cery MamaFaiz ) lama juga ingin mencuba..akhinya tergerak juga hati utk try..tk kisah dah pasal harga..sebb kesihatan lebih utama..sama juga nilainya dgn beli shaklee..Saya cuba GLA + Meal shake + ESP + Nutriferon..
Alhamdulilah gerak hati saya benar..Allah dh tunjukan jalan utk selesaikan masalah saya..FREE dari bleeding dan ekzema semakin hilang ...hanya tinggal..parut2 sahaja..syukran Ya Allah.dan terima kasih Shaklee.


**************************

Saya juga tumpang gembira :) Puas hati sungguh Zamzalina Samsuddin dengan hasil yg diperolehi. Pelaburan yg berbaloi-baloi. 

Untuk anda di luar sana yang ingin mencuba Shaklee bagi mencapai tahap kesihatan yg lebih baik, boleh menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi PERCUMA! 







Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B

Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia

No comments: