14 Feb 2014

Vitalea Shaklee ~ Multivitamin Pertama Di Dunia

Assalammualaikum...


Multivitamin pada tahun 1915

Hari ni nak share tentang sejarah Vitalea shaklee. Vita lea shaklee multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalized Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "VITA-MIN" , dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuk dari cecair ( 90 tahun dahulu ) kepada tablet. Kini dikenali sebagai Vita-Lea.

Kini dgn formulasi Zat Besi

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak drpd sayuran dan buah - buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sgt seimbang. Tablet vitalea ini disaluti serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-Tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas larut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral didalamnya mudah berintegrasi dgn protin  utk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dgn pengambilan Vita-Lea shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.



Dapatkan vitalea shaklee sekarang!!! Harga Ahli utk anda!



 Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
  Email: azah150386@yahoo.com
 FB : Azah Ezat
♥ COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA



Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.







No comments: