12 Oct 2013

Shaklee CoQ Health Plus ~ esklusif untuk lelaki

Shaklee CoQ Health Plus esklusif untuk lelaki bertahan lebih lama !

credit to kak n


" Puan, saya nak cari vitamin untuk saya" suara seorang lelaki yang dalam ukuran umur 30 an dalam sebuah perbualan di telefon.
" Encik nak cari vitamin atas intention apa ya? Boleh saya tahu dengan lebih spesifik ? "
" Saya nak beli vitamin untuk saya lebih lama bersama isteri " balas customer tadi.

Syukurlah bisnes partner saya adalah suami saya, maka saya meminta pelanggan ini meneruskan perbualan dengan suami saya.


Kalau dulu, kami memang rekomenkan Vitamin E Shaklee kerana dilengkapi dengan Selenium dan ia terbukti bagus untuk hormon kesuburan disertai dengan Galian Zinc Complex Shaklee.


Tetapi kini kami telah mempunyai testimoni hebat!! Melalui produk terbaru iaitu CoQ Health Plus !!!







Tidak dinafikan, sebaik sahaja produk ini diperkenalkan di Malaysia, seorang rakan suami saya memaklumkan beliau amal makan produk CoQ10 untuk bantu dapatkan zuriat.

Selepas amalkan vitamin CoQ10 isterinya disahkan mengandung.
Mungkin ia secara kebetulan, namun sebagai manusia biasa, ia tetap usaha untuk ke arah mendapatkan zuriat.


Anda berminat nak dapatkan produk ini; jangan segan untuk hubungi kami...

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 / 019-7557153
  Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA

No comments: