17 Jul 2013

Pengedar Shaklee Jasin

Mencari pengedar berdekatan anda?

Nama : Siti Norazah Bt A. Hamid
FB : Azah Ezat
IG : azah_ezat
Web site : www.bahagiamilikku.blogspot.com
Fan Pages : Vitamin Terbaik Anda
Call/sms/wHatSapp : 017-6777153
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE JASIN.  Anda boleh terus datang ke rumah saya di JB 4068  TAMAN KELUBI DAMAI 11, 77000 JASIN atau boleh buat temujanji dan berjumpa di mana2. Call lebih awal ya, jadi boleh la saya setting masa. 

Apa kelebihan beli dengan saya terus?

Tiada caj penghantaran. Boleh dapat diskaun. Dan yang paling istimewa, TIPS exclusive akan diberikan khas untuk pelanggan2 saya sahaja. Saya bersedia menjawab segala pertanyaan anda.
Jika ingin menjadi ahli dan menikmati harga ahli dan kelebihan yang lain, boleh terus daftar online dari saya. RM80. 

Kelebihan menjadi ahli boleh klik ------> BONUS JADI AHLI.
Sebarang pertanyaan tentang vitamin, set - set yang best, harga vitamin, cara makan vitamin, tips2 lain boleh terus call atau sms saya 017-6777153..
Jom amalkan gaya hidup sihat bersama SHAKLEE...

No comments: