10 Jul 2013

Menu Bersahur ~ Set Triple Gem



JOM BERSAHUR DENGAN SET TRIPLE GEM SHAKLEE


Mengapa Mighty Triple Gem ini?

Energizing Soy Protein (ESP) - Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan
rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara.

Performance Drink - Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

Shaklee Meal Shakes - Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. 


Alhamdulilah ... selesai bersahur utk hari pertama. Suami saya memang minum performance drink sahaja. Dia ingin kan kekal bertenaga sepanjang hari. 
Saya memang mengamalkan set triple gem dari tahun lepas lagi sebab saya masih menyusukan Aqif. Saya perlu bertenaga sepanjang puasa kerana saya ibu yang bekerja. Dan saya juga nak kekal kan air dalam badan saya supaya susu badan saya maintain. 
Nak beli set triple gem dengan harga ahli?
Hubungi saya
♥017-6777153 /019-7557153
♥Email: azah150386@yahoo.com
♥FB : Azah Ezat
♥Fanpage:http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
♥Pin BB : 2949585B
♥COD : MUAR,TANGKAK,JASIN,MELAKA
 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: