3 Oct 2012

Dulu & Sekarang...

Sebelum saya mengamalkan vitamin-vitamin Shaklee, saya pam susu setiap hari hanya dapat 2oz atau 3 oz sahaja....





Syukur Alhamdulilah apabila dipertemukan dengan kak Jannatul Fadilah. Dia mengsyorkan supaya mengambil vitamin Shaklee. Saya cume beli trial pack sahaja masa tu...iaitu Set B... dalam beberapa minggu susu saya makin hari makin bertambah... ni hasil nye...



Banyak kan? macam x percaya je...dan sekarang boleh dapat 10oz -12oz sekali pam...


Betulkan, semakin hari semakin banyak... tapi setiap hari mesti minum air masak 3 liter...pam x boleh skip2... baca doa, dan makan makanan yg berkhasiat.



~Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

H/P: 017-6777153 atau  019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Pin BB : 2949585B

Serasi Bersama Shaklee, akan Membawa Bahagia~~~





No comments: