19 Jul 2012

Oh! Morning Sickness~~~~~

-->
Pada peringkat awal kehamilan iaitu pada trimester pertama, ibu2 hamil selalu mengalami alahan yg teruk seperti loya, muntah2, nak makan pun tak lalu. Jadi ibu2 akan merasa letih dan tidak bermaya. Nak lakukan rutin harian pun rasa tak selasa. Pada awal kehamilan ini  amat sukar bagi seseorang ibu utk memastikan keperluan zat yg dibekalkan kepada bayi yg sedang dikandung.





Amat bahaya jika makanan apa pun tak dapat diterima oleh tekak & akhirnya keluar semula. Terfikirkah kita khasiat yg dapat diberikan oleh ibu itu kepada bayi yg sedang dikandung jika apa yg dimakan akhirnya dimuntahkan semula?








 Meal Shakes ini sgt membantu ibu2 yg sedang mengalami morning sickness (^_^)



Dari tak berselera makan & tak boleh nak telan vitamin2 kehamilan, dengan hanya bau haruman French Vanilla Meal Shakes tu boleh lupa yg kita sedang loya2...


Kita terus ada mood nak makan, terus boleh telan vitamin2 utk memastikan tumbesaran bayi yg sedang dikandung sihat sempurna. Kita akan lebih bertenaga dan ceria di samping tugasan2 yg menanti di tempat kerja :)

Jadi, kepada anda yg sedang menanti morning sickness itu pergi dari hidup anda, apa kata terus berikan tubuh anda serta bayi yg sedang dikandung dgn khasiat meal shakes yg enak & menyelerakan ini! :)



Tak rugi mencuba untuk memastikan yg terbaik buat diri & bayi anda :)

-->

~Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

H/P: 017-6777153 atau  019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : AZAH EZAT
Pin BB : 2949585B

Serasi Bersama Shaklee, akan Membawa Bahagia~~~













No comments: