20 Jul 2012

Ini kisah saya...


Credit to Kak Jannatul fadilah



Ini pengalaman Azah, salah seorang rakan FB saya & pengguna Shaklee yg mengambil Alfalfa & ESP sebagai milk boosternya.

sejak sy tambah ESP,susu sy cepat penuh...
sejak amik ESP,sy rase semule bengkak cik B


Baby Aqif yg tembam & hensem :)



Ni kakak Azah pulak, yg ambil alfalfa & terasa perubahan positif ke atas Rayyan. Daripada berat yg statik walaupun lepas 20 hari lahir kepada 7.2kg dlm usia 4 bulan!


akak sy sblum amik alfafa,anak nye berat same mcm br lahir...3.05kg ms 20 ari lahir...
skrg tdo lbh lena...
berat dia skrg 7.2 kg 4bln...sgt2 la bam2...

Betul Azah, sangatlah tembamnya dia! Meh gigit sikit pipi tu :)


Sekarang, habis satu family diSHAKLEEkan oleh Azah :) Kakak kedua pulak try alfalfa!


Aqif & Rayyan masa dalam pantang. Beza mereka sebulan je :)


Ni masa dah makin besar. Dah tak nampak beza dah. Masing2 berlumba nak besar :)


Insya Allah, semoga semua ibu2 yg mengamalkan secara konsisten pengambilan vitamin2 Shaklee dalam perjalanan penyusuan mereka, mendapat kesan yg diharapkan. 

Badan kita kuat, sihat, cergas disamping susu badan yg banyak & perkembangan bayi yang sihat. 


~Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

H/P: 017-6777153 atau  019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : AZAH EZAT
Pin BB : 2949585B

Serasi Bersama Shaklee, akan Membawa Bahagia~~~

Post a Comment