28 Dec 2015

Pengedar Shaklee Tangkak

               Mencari pengedar berdekatan anda?




Nama : Mastura Bt Khidir
FB : Mastura Khidir
IG : mastura 1157278
Whatsapp / LINE / wechat / telegram : 012 - 6130907
Email : kamupilihku88@gmail.com




Full time saya kerani..
Part time saya ber"shaklee"...


Nak order nak tnya boleh jek nanti bila saya free saya balas.. Kalau lambat jangan marah..
Apa kelebihan beli dengan saya terus?

Tiada caj penghantaran. Boleh dapat diskaun. Dan yang paling istimewa, TIPS exclusive akan diberikan khas untuk pelanggan2 saya sahaja. Saya bersedia menjawab segala pertanyaan anda.
Jika ingin menjadi ahli dan menikmati harga ahli dan kelebihan yang lain, boleh terus daftar online dari saya. RM80 untuk seumur hidup. Tidak perlu renew setiap tahun. Sangat jimat dan berbaloi.
Kelebihan menjadi ahli boleh klik ------> BONUS JADI AHLI.
Jom amalkan gaya hidup sihat bersama SHAKLEE...

No comments: