24 Feb 2013

Kulit Muka Bertambah Gebu & Berseri Dengan ESP

Salam hujung minggu. 

Hari ni nak share testimoni seorang ibu yang mencari supplement utk pekatkan susu ibu. Anak beliau suka bergayut lama,dalam bahasa jawa ialah mengempeng...hehehe...

Sejak beliau mengamalkan ESP, susu menjadi pekat, dan anak beliau tidak lagi bergayut lama seperti sebelum ni. Lebih best lagi, selepas 4 bulan mengamalkan ESP, kulit nya menjadi gebu dan berseri. Best kan? Beliau tidak perasan dengan perubahan yang berlaku. Selepas ditegur oleh suami dan adik beradik, baru lah beliau perasan tentang perubahan pada dirinya. 


Jom kita bace pengakuan beliau sendiri.








Beliau memang sangat puas hati dengan vitamin2 shaklee yang beliau cuba. Semua supplement yang beliau ambil memberi kesan yang cepat dan tidak mendukacitakan.

Best kan? Anak dapat khasiatnya, susu jadi pekat dan kulit berseri-seri dengan hanya mengamalkan Esp. 


Saya nak kongsi sedikit info tentang ESP. ESP (Energizing Soy Protein) telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan  protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik)  yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.

Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur – tua atu muda.

Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.


Faedah ESP Shaklee yang utama:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. 

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat. 

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan  parut. 

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan dan lain - lain. 

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles. 

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Banyak kan khasiat Esp ni. Jom cuba dan rasa kan sendiri kesannya. Saya juga pengamal ESP dan saya da rasai perubahan pada diri saya. Anda bila lagi?




Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

Call/Sms/WhatsApp : 017-6777153 @ 019-7557153
Email: azah150386@yahoo.com
FB : Azah Ezat
Fanpage: http://facebook.com/VitaminterbaikAnda
Pin BB : 2949585B
COD : MUAR, TANGKAK, JASIN, MELAKA


Serasi Bersama Shaklee Membawa Bahagia...

No comments: